mandag 23. februar 2009

Utstilling i Bø.


I helgen var vi på utstilling i Bø, jeg reiste med friskt mot og håpet på at det skulle gå like bra som på Hellerud. Jeg møtte Berit og Baluba i hokksund, så kjørte vi sammen resten av veien, som var veldig koslig:) Utstillingen var i Bø-hallen, og hallen var helt tjokka full.

Capri likte ikke å være der, noe jeg skjønner veldig godt, for det var umulig å bevege seg. Vi fikk heller ikke noe plass til å trene før vi skulle inn i ringen, som førte til at jeg hadde problemer med å få han til å løpe. Dommeren var også veldig streng mot alle som stilte ut, vi endte opp med første premie, noe jeg er fornøyd med, med tanke på omstendighetene.

Både i går og i dag var vi ute på ski-tur, men merker at våren begynner å komme til Ås, for det klabbet fælt utenfor løypene. For min del kan vi ha vinter noen uker/mnd til:) I morgen er det lydighetskurs igjen, bronsemerke prøven nærmer seg med storm skritt nå, får håpe vi klarer den:)

1 kommentar:

  1. Jeg synes dere var flinke i Bøhallen, jeg. Og tenkt på alt du kan feire - f.eks. at Capri for første gang slo Baluba på utstilling! :-)
    Gleder oss til neste utstilling og tur med dere, og ta gjerne en skitur med oss - her er det fortsatt bra føre.
    Hilsen Baluba og Berit

    SvarSlett