onsdag 18. februar 2009

Første dag på bloggen!!

Nå nærmer det seg helg og både jeg og Capri er kjempe spente på hvordan utfalle blir på utstilling i Bø. Gode premieringer er ett pluss, men målet er å få han til å gå fint i ringen først og fremst, og ikke vike unna dommeren.
Vi var lenge i stallen i dag og det er ingen tvil om at han elsker å være der, får mye kos av stall jentene, og kan løpe rundt og leke meg fugler, hester, barn og andre hunder. I dag var det t.o.m en liten gutt som lurte på om jeg hadde flere hunder, slik at han kunne få Capri:)

I dag fikk jeg også sett en side av Capri jeg aldri har sett før, det kom en litt yngre hund i stallen som Capri satte på plass, selv om den var større. Vanligvis underkaster han seg med en gang.
Capri er veldig god på å bruke signaler, men når det ikke funket måtte han faktisk flekke tenner og knurre for at den andre skulle forstå. Jeg synes det er bra han blir litt tøffere, det gjør han til en mye mer selvstendig hund som igjen blir en lykkeligere hund.

I morgen blir det en lang dag i stallen, og hvis jeg rekker blir det nok en liten skitur også, Capri er jo super til å trekke:)

1 kommentar: