torsdag 26. februar 2009

Tiden flyr

Da var jeg blitt 23 år gitt, huff som tiden flyr. Bursdagen min blir ikke særlig spennende da jeg må lese til dyrefysiologi eksamen jeg har i morgen.
Været ute kan jo ikke bli bedre, skulle nesten tro det var påske, så det spørs om jeg må unne meg en liten ski-tur med Capri når han kommer tilbake fra jogge-tur med Nichola. Capri blir virkelig elsket av alt og alle, det lille sjarmtrollet kan ingen motstå:)
Denne uken har jeg vært barnepasseren til Fredrik (grisen), noe som har vært so som so, han kan være snill som en engel, og pluttselig har han rassert et helt rom.
I går var jeg og Capri i stallen og hadde en kjempe fin ridetur. Han er kjempe lydig og flink når vi er der, men hver gang når vi skal hjem fra stallen og begynner å bevege oss mot bilen, så stikker Capri av, etter han har tatt sin faste runde kommer han og hopper inn i bilen, vet ikke helt hvorfor han gjør det, kanskje det er trass siden han får være løs der og ikke hjemme, eller at vi skal dra hjem på hans premisser, eller rett og slett fordi at han trenger bare å løpe en liten runde før han er klar. Selv om det er irriterende, er det også litt søtt:) Er så super glad i den lille STAby hunden min:)
På lydighetskurset på tirsdag gikk det litt dårligere enn sist, men de fleste hadde en dårlig dag fordi det var mange forstyrrelser av lukter på bakken og en traktor som duret rundt.
Vi fikk datoen til dagen vi skal gå prøven, og det blir tirsdag 17 mars, grøss og gru. Håper vi klarer det. Samme dag har jeg og Berit meldt oss på til innkallings kurs i Oslo, som går 5 ganger, annenhver uke fremmover. Det blir spennende:)
Om ca en mnd blir Capri faktisk 2 år, jeg gjentar, huff som tiden flyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar