tirsdag 3. mars 2009

Kommer våren nå?



Da var det blitt mildvær på Ås, i går snødde det kjempe masse, men fikk ikke tid til å gå på ski tur, ble istede en ridetur. Capri var helt utkjørt etter å måtte ha løpt etter hestene i djup snøen.


I dag når jeg sto opp gledet jeg meg til å gå på ski, til min store fortvilese så jeg at mildværet har kommet, det var en ski-tur med klabber store som fjell. Capri så ikke ut til å ha noe imot det fordi nå er snøen så komprimert at han ikke har så store problemer med å komme seg frem.

Jeg er virkelig ikke klar til å legge fra meg skia enda, det er jo så gøy å gå når Capri er så flink til å trekke.


I kveld skal vi på lydighetskurs, da skal vi gå igjenom hele prøven. Vet ikke helt om vi er klare enda, men det får så være. Hvis han er i humør tror jeg det går bra:) Ser også veldig fram til å begynne på innkallingskurset, men han har vokst mye i vinter, og alt som virket håpløst virker ikke håpløst lenger:)



Bilde er tatt av Gry når jeg var hos de og så på valpen for to uker siden. Kompis ble solgt på fredag, håper alt er bra med han:) Neste vår blir det forhåpentligvis en hund til på meg, hvilken rase det skal bli er uvisst. Men rasene som er høyest på ønskelista er for øyeblikket grosser mûnsterlander og aussie, eller kanskje en ny stabyhoun. Det er jo så mange flotte raser, vanskelig å velge.

Jeg ønsker å bruke Capri som avlshann etterhvert hvis han viser seg å være veldig bra og slekta hans er bra. Og da vil jeg ha valp fra han. Derfor tror jeg venter litt med en staby til, selv om jeg er helt forelsket i rasen. Ulempen er at jeg er redd en ny staby ikke kan måle seg med min Capri.. hehe. Han er jo perfekt i mor sine øyne:)

Da får jeg prøve å lese litt biokjemi, tror ikke jeg har mere på hjerte nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar