fredag 17. april 2009

Da var våren her:)


Endelig har våren kommet for fullt, det er så godt å kjenne solen varme igjen, men tror ikke Capri er helt enig med meg for nå puster og peser han som en tulling om dagen. Capri ble 2 år for to uker siden og da feiret vi med sjokolade kake og pakker:)





Påske ferien var kjempe fin, vi har fått vært mye ute på tur og kost oss, både på fjellet og i skogen. Gomoen hans har tatt han med på lange turer de dagene jeg har vært sjuk eller opptatt, så det er ingen tvil om at han har kost seg, dessuten blir han jo veldig skjemt bort hjemme hos foreldrene mine, får ligge i sofaen og får mat fra bordet:) En annen fin ting er at han kan løpe så mye fritt på gården han bare orker, båndtvang er ett fremmed ord oppi der.








I går var vi på Villmarksmessen på Lillestrøm, jeg skulle jobbe der og da var Capri med, han var med inne i hallen første delen av dagen, men han synes ikke det var så gøy så da ble det bilen resten av dagen. Etter messen var ferdig dro vi til Berit på Skedsmo for å trene tannvisnig. Ho hadde fått med seg noen av naboene sine til å se på tennene hans, Berit passet på at alt gikk riktig for seg og det gav kjempe bra resultater, han har blitt så flink nå, selv om han trekker seg bitte litt er det mye bedre enn hva det var, jeg er så stolt:)








Om to uker er det utstilling på Stange og møte i Stabyklubben, blir spennende og se hvordan Capri går på utstillingen nå, er jo en liten beite siden sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar