mandag 4. februar 2013

Viti har fått valper

1 februar fikk jeg den gode nyheten om at Viti fødte 4 velskapte hanner. Kari (ikke meg, men eier) fortalte at Viti er en eksemplarisk mor som er både rolig og kjærlig ovenfor valpene og de som måtte komme å hilse på. Temaet på kullet er Neil Young, så de har fått tildelt noen stilige navn; Rusty, Bandit, Trasher og Cortez. Skal besøke dem litt senere i uka, gleder meg veldig. Har også fått alle resultat fra da jeg og Flax var og konkurrerte i Bø, helgen 12 - 13 januar. Første løp (Hopp) Tidsfeil: 4.65 Feil: 2 Vegr.: 2 Tot Feil 24.65 Plassering: 23 Andre løp (agility) DISK Tredje løp (agility) Tidsfeil: 0.00 Feil: 2 Vegr.: 2 Tot Feil 20.00 Plassering: 25 Fjerde løp (Hopp) DISK Femte løp (Agility) Tidsfeil: 0.00 Feil: 0 Vegr.: 0 Tot Feil 0.00 Plassering: 9 Jeg er veldig fornøyd med alle løp, Flax var veldig gira, lot seg ikke påvirke av andre folk eller hunder, bortsett fra den ene disken. Da startet vi rett før en løpetispe som ventet ved startstreken samtidig som oss. Da ble Flax litt snusete. Jeg tror vi kunne ha gjort det bedre i noen løp dersom jeg ikke hadde vært så nervøs, iblant glemte jeg banen og andre ganger glemte jeg å si noe. Siste løp tenkte jeg at det var bare å gi alt, jeg ville ha ett napp hvert fall, og det fikk vi. Kunne hatt løpet på film dersom min kjære hadde husket å ta av lokket på kameraet:P Ser veldig fram til neste stevne som er 9-10 mars, Drammen hundefestival. Fram til da er det bare å terpe slalåm, for den sliter vi med, begynner å bli bedre, men har fortsatt en laang vei å gå. Heldigvis skal vi gå et agilitykurs første helgen i mars, satser på nye nyttige tips:) Oppdateringer om Viti og valpene kommer snart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar